Pevné a silné hýždě vypadají vždy svůdně. Umožňují každému zástupci něžného pohlaví cítit se sebevědomě a přitažlivě v každém věku a zachytit obdivné pohledy mužů.

Příroda často neodměňuje ideální formy. Je to především důsledek více faktorů najednou – zdravého životního stylu, péče o vlastní tělo, což se projevuje pravidelnými návštěvami kosmetických procedur, a fyzické aktivity.

Proč hýžďové svaly ztrácejí tonus?

Hlavním důvodem ztráty svalového tonusu jsou samozřejmě změny související s věkem. V průběhu let se množství kolagenu a elastinu v pokožce snižuje. Kůže začíná jakoby klesat. Zároveň stahuje tkáně a svaly s tím spojené. V první řadě je to patrné na obličeji. Ale změny související s věkem se také projevují na těle.

Další příčiny ztráty svalového tonusu zahrnují následující:

Špatná výživa. Pokud si dopřejete tučná, sladká, kořeněná a slaná jídla, epidermis neřekne „děkuji“. Všechny přebytky se ukládají ve formě tuku, včetně hýždí.

Hormonální nerovnováha. K tomu dochází během puberty, těhotenství a také po 45 letech, kdy reprodukční funkce začíná slábnout.

Náhlé hubnutí. Když člověk hodně zhubne, kůže ochabuje. Utužení zabere spoustu času, dalších cviků a postupů.

Špatná dědičnost. Některým dívkám začíná ochabovat kůže v 25 letech, stejně smutnou situaci zažily jejich maminky a babičky. V tomto případě zbývá jen zabránit zhoršení problému.

Jak zatnout hýžďové svaly?

Isogei myostimulation vám pomůže vytvořit krásné sportovní formy a následně je udržet.

Izojay je inovativní italská technologie založená na fyzioterapii. Toto je postup kurzu. Pro dosažení maximálního účinku bude zapotřebí v průměru 8 procedur, prováděných třikrát týdně.

Zařízení VIP Line Isogei pracuje se svaly ve dvou režimech. Jeden odpovídá aerobnímu cvičení, druhý anaerobnímu cvičení. První spalují tukové zásoby, druhé posilují a budují svalovou tkáň.​

Díky posilování a zvyšování svalového tonusu se zvedá hrudník, formují se jasné, harmonické kontury hýždí, boků a pasu. V důsledku aktivní lipolýzy dochází ke spalování tukových zásob, žaludek „odchází“, je plochý a tonizovaný. A zadečky nabývají svůdných tvarů. Pokožka jako celek se stává pružnější, pevnější a mladistvější.

Efekt myostimulačních postupů je trvalý a přetrvává dlouhodobě. Nejde jen o zlepšení pleti a formování postavy. Cvičením svalů se zlepšuje krevní oběh, což znamená přítok a odtok arteriální a venózní krve. Svaly hrají velkou roli v celkovém zdraví těla. Zlepšení jejich tónu pomocí Izodzhey má omlazující účinek na celé tělo.

ČTĚTE VÍCE
Jak dlouho lázeňská léčba trvá?

A další italská technologie Endospheres therapy pomůže vyrovnat se s celulitidou, která se v té či oné míře vyskytuje na pokožce snad každé ženy.

Celulitida je estetický defekt, který je způsoben poruchou mikrocirkulace a lymfatického toku v podkožní tukové vrstvě.

Optimálního výsledku je dosaženo po absolvování 6-8 procedur. Během této doby efekt „pomerančové kůry“ zmizí, pokožka se vyhladí a otoky zmizí.

Systém je založen na technologii kompresní mikrovibrace, které je dosaženo pomocí speciálního násadce složeného z 60 mikrokuliček (válců) vyrobených z přírodního silikonu. Rotující vyvíjejí tlak na zhutněné oblasti kůže (svaly, tuková tkáň). Terapie působí jako „pulzující komprese“: tukové zásoby jsou pod tlakem. A když slábnou, zhroutí se! Díky střídání komprese a tlaku dochází k efektu cévní gymnastiky, která zlepšuje krevní oběh a tok lymfy. To zajišťuje lymfatickou drenáž tkáně. Přebytečná tekutina je začne opouštět. Účinek otoku mizí, člověk začíná pociťovat lehkost v celém těle.

Ulfit – ultrazvuková technika z Jižní Koreje pomůže odstranit přebytečné tukové usazeniny, a to i na hýždích. Přístroj Ulfit je založen na vysoce intenzivním fokusovaném ultrazvuku HIFU. Proniká hluboko do tkání – 6-20 mm, prohřívá je a ničí buněčné membrány tukové buňky. Dále dochází k rozpadu adipocytů (tukových buněk) a v důsledku toho k rozpadu triglyceridů na glycerol a volné mastné kyseliny.

Zničené prvky tukové buňky vstupují do extracelulárního prostoru a jsou tělem odstraněny pomocí lymfatického systému a imunitních buněk. Zničené adipocyty jsou absorbovány a odstraněny z těla do 4 týdnů.Dále začíná aktivní proces hubnutí.

Zákrok se zpravidla provádí jednou. Ale pro urychlení odstranění rozbitých tukových buněk můžete použít lymfodrenážní procedury. Například na aparátu Endosféra. Vakuová masáž, hydromasáž a lymfodrenážní zábaly dobře odstraňují tekutiny a zplodiny.​

Je důležité si uvědomit, že Ulfit účinně bojuje proti vnitřním tukovým usazeninám, které jsou obzvláště škodlivé pro naše zdraví!A Ulfit terapie navíc dokonale napíná pokožku. Při zahřívání tkání přístrojem nejen že praskají tukové buňky, ale také aktivní proces kožních buněk – fibroblasty – začíná produkovat nový kolagen. Po proceduře je pokožka znatelně napnutá a vyhlazená. A proces se bude časem jen zvyšovat. Po shození přebytečných kil nebude pleť nevzhledně povadat, ale bude hladká a tónovaná.

ČTĚTE VÍCE
Je možné provést anticelulitidovou masáž na břiše?

Masáže se doporučují jako doplňkové procedury, které jsou nejen příjemné, ale také urychlují proces odstraňování škodlivých látek a tukových usazenin a mají tonizující účinek.

Profesionální vakuová lymfodrenážní masáž tedy působí podtlakem na určité oblasti pokožky. K tomu se na tělo aplikuje speciální gel a kosmetička začne stimulovat lymfodrenáž speciálními drenážními nástavci. To vám umožní zvýšit průtok krve a také zvýšit svalový tonus.

Vakuová masáž těla zlepšuje a zpevňuje jeho kontury. Procedura je vysoce účinná při léčbě celulitidy, což je změna struktury podkožní tukové tkáně. Abyste se tohoto problému zbavili, je důležité odstranit přebytečnou mezibuněčnou tekutinu. Vakuum to dělá skvěle. Procedura je vhodná i pro prevenci celulitidy.

Vakuová masáž se využívá i při hubnutí v komplexních hubnoucích programech. Doporučuje se zejména v případech, kdy je potřeba zbavit se přebytečných tukových zásob. Efektu je dosaženo zlepšením krevního oběhu, průtoku lymfy, stimulací procesu spalování tuků a urychlením odvodu produktů jeho rozkladu z těla. Mechanické působení na pokožku v kombinaci s dobrým krevním oběhem zajišťuje napnutí pokožky a zabraňuje ochabování, což je nevyhnutelný důsledek rychlého úbytku hmotnosti.

Masážní procedury pomocí vakua pomáhají zpevnit pojivovou tkáň a rychle obnovit svalová vlákna po intenzivním tréninku. Příznaky jako svalové napětí, únava a letargie jsou odstraněny.

После курса вакуумного массажа обмен веществ ускоряется примерно в 4 раза, приьрем сохраняется в течение длительного времени.

Problémové oblasti by se měly ošetřovat každý druhý den. Doporučuje se střídat proceduru se solnými nebo bylinnými koupelemi (například s tatarkou), návštěvou lázní, saunou. Pod vlivem vysokých teplot se otevírají póry, odpad a toxiny z těla odcházejí ještě rychleji.

Po zákroku je lepší udělat zábal nebo ošetřované místo namazat krémem na hubnutí.

V první fázi by délka masáže neměla přesáhnout 15 minut. Doba trvání se postupně prodlužuje a závisí na citlivosti pokožky a stanovených cílech. Optimální průběh je 10-15 procedur prováděných obden.

Ideální tvar je klíčem ke zdravému stravování

Dieta vyžaduje povinnou revizi. Jinak budete muset na ideální postavu navždy zapomenout.

Chcete-li se stát vlastníkem skutečně elegantních forem, musíte dodržovat následující zlatá pravidla:

ČTĚTE VÍCE
Kam by se neměl mikrodermál umístit?

Jezte více bílkovin

Protein je silný přírodní spalovač tuků a potlačuje chuť k jídlu. To znamená, že konzumace bílkovin vám pomůže ztratit přebytečný tuk a také výrazně sníží vaši chuť na svačinu, což vám umožní snížit porce. Přebytek příchozích kalorií je překážkou napínání svalů. Jak ukázaly nedávné studie, člověk, který přijme jeden gram bílkovin na každý kilogram své tělesné hmotnosti, může zhubnout 3,5 až 4 kilogramy tuku za měsíc. Abyste měli ve stravě dostatek bílkovin, měli byste do svého denního jídelníčku zařadit ořechy, sóju, ryby, drůbež a hovězí maso. Tyto potraviny jsou bohaté na bílkoviny.

Jezte celá zrna

Jsou bohaté na antioxidanty, minerály, vitamíny, vlákninu a další důležité prvky. Celozrnné výrobky jsou druhou nejdůležitější potravinou, která vám umožní zatnout a napumpovat různé svalové skupiny, včetně těch hýžďových. Zpomalují trávicí procesy, snižují hladinu cukru v krvi a při pravidelné konzumaci pomáhají zbavovat se usazenin podkožního tuku. Odborníci na zdravou výživu ze Spojených států doporučují jíst 3 až 5 porcí celých zrn denně.

Omezte příjem sacharidů a tuků

Přebytečné sacharidy vstupující do těla se nevylučují, ale mění se na tuk, který se ukládá do podkožního depa. Výjimkou jsou vláknité sacharidy, které se od běžných sacharidů liší dlouhým procesem trávení s vysokými energetickými náklady, které pohánějí svalovou tkáň. Nacházejí se v celozrnných obilovinách, luštěninách a zelenině, ale doporučují se konzumovat ráno. Před a po tréninku byste měli jíst komplexní (pomalé) sacharidy, které mohou poskytnout příval životní energie a rychle obnovit vyčerpané tělo. Pro udržení normálního fungování všech orgánů a systémů za den stačí konzumovat 50 gramů nebo méně poly- a mononenasycených mastných kyselin. V opačném případě můžete výrazně zpomalit korekci postavy.

„A Clinic“ je odborná kosmetologická klinika v Moskvě. Fungujeme od roku 2004.

Dívky v tréninku věnují velkou pozornost nohám a hýždím, protože vždy chcete vypadat krásně a esteticky. Pokud nechodíte do fitness klubu nebo se teprve chystáte sportovat, doporučujeme začít s tréninkem spodní části těla. Může být použit jako denní aktivita nebo jako doplněk vašeho tréninkového plánu. Každopádně při pravidelném cvičení bude efekt viditelný. Na trénink budete potřebovat osm minut volného času a bojovného ducha. A z inventáře vám stačí židle.

ČTĚTE VÍCE
Mohu nosit body se sukní?

Odpočívejte po každých dvou cvicích po dobu 30 sekund.

Dřepy

  • Postavíme se rovně, chodidla na šířku ramen, neprohýbáme záda. Spínáme ruce před sebou na hradě;
  • pomalu dřepněte a snažte se ohnout nohy pod úhlem 90 stupňů;
  • vracíme do výchozí polohy.

Cvičení provádíme 30 sekund.

Boční skok dřepy

  • stojíme rovně, nohy na šířku ramen, ruce sepnuté před hrudníkem v zámku;
  • dřep tak, aby nohy byly v úhlu 90 stupňů;
  • skok zpět do výchozí polohy;
  • z této pozice provedeme další skok a spojíme nohy dohromady. Pak znovu skočíme a roztáhneme nohy do stran;
  • udělat dřep znovu.

Cvičení provádíme 30 sekund.

Glutový most s houpačkou na obou nohách

  • Lehněte si na záda, pokrčte kolena a položte paty na židli. Ruce leží podél těla;
  • zvedněte pánev nahoru a udělejte švih s pokrčenou nohou k sobě;
  • Vrátíme se do výchozí polohy a totéž opakujeme s druhou nohou.

Cvičení provádíme 30 sekund.

Židle podepřený glute bridge

  • lehněte si na záda, nohy pokrčte v kolenou, paty leží na židli. Ruce podél těla;
  • silným pohybem tlačte pánev nahoru. V horním bodě stiskneme hýždě a setrváme v této poloze několik sekund;
  • vracíme do výchozí polohy.

Cvičení provádíme 30 sekund.

Dřepy s rovným švihem nohy do strany

  • postavte se rovně, chodidla na šířku ramen. Ruce jsou sepjaty za hlavou;
  • udělat mělký dřep;
  • okamžitě se vraťte do výchozí polohy a narovnejte se na stranu;
  • znovu dřepněte a švihněte druhou nohou.

Cvik provádíme 30 sekund.

Kroky do stran v polodřepu

  • pokrčte nohy a udělejte dřep. V zámku jsou před nimi sepjaty ruce;
  • uděláme malý krok na levou stranu, nohy nepokrčíme;
  • Vrátíme se do výchozí pozice a okamžitě uděláme krok na pravou stranu.

Cvičení provádíme 30 sekund.

Výpady s kyčlemi vpřed

  • Stojíme tak, že pravá noha je vpředu a levá vzadu. Paže jsou ohnuté v loktech;
  • udělat mělký výpad na pravou nohu;
  • vrátíme se do výchozí polohy a silným pohybem vytáhneme levou nohu před sebe;
  • vyměňte strany a udělejte totéž, ale s výpadem na levou nohu.

Provádíme 30 sekund na každou nohu.

Dynamické výpady na místě

  • Stojíme tak, že pravá noha je vpředu a levá vzadu. Ruce jsou ohnuté a sepjaté před vámi v zámku;
  • provádějte dynamické výpady na místě na pravé noze;
  • Vrátíme se do výchozí polohy a vyměníme nohy.
ČTĚTE VÍCE
Pro koho je parfém Tom Ford vhodný?

Děláme 30 sekund na každou nohu.

Statika v polovičním dřepu

  • nohy dáme na šířku ramen, ruce máme sepnuté před sebou v zámku;
  • posadíme se do polodřepu;
  • zafixujte v této poloze.

Cvičení provádíme 30 sekund.

Trénink je u konce. Podrobná cvičení najdete ve videu.

Nejdůležitější je chuť a motivace najít si čas na trénink a nelenit. Zařaďte tyto cviky do svého tréninkového plánu a určitě se vám podaří rychle zatnout hýždě.