Jak se dostat do formy za měsíc bez návštěvy posilovny? Amatérský sportovec ukázal, že k tomu je potřeba jen švihadlo, 30 minut času a chuť se nevzdávat. Bloger skákal každý den, zlepšoval techniku ​​a dokázal dosahovat výborných výsledků. Sbohem bříško a ahoj abs.

Dva bratři z Kanady, Cam a Brandan, provozují svůj vlastní kanál YouTube GoalGuys, kde mluví o sportu a různých výzvách, které si kladou, aby zlepšili svou fyzickou kondici.

V jednom z nejnovějších videí se Cam rozhodla zjistit, zda je možné zhubnout pouze pomocí švihadla. Vyzval sám sebe, aby skákal 30 minut každý den po dobu jednoho měsíce a pozorně sledoval změny. Pro mnoho uživatelů internetu zůstává toto sportovní náčiní dětskou záležitostí, ale blogerka ve videu ukázala, proč by tato zábava neměla být podceňována.

Mým cílem je zjistit, jak moc se moje tělo změní, a ukázat, jak prospěšné to může být pro průměrného člověka, což jsem já,“ řekl mladík.

Odpočítávání tedy začalo. První věc, kterou Sam udělal, byla nezbytná měření. Zjistil, že v době svého experimentu se švihadlem vážil 68 kg a jeho tělesný tuk činil 16,3 procenta. Sam začal velmi vesele skákat, ale jeho energetická nálož stačila jen na jednu minutu a před sebou ještě zbývalo 29.

Pokračoval jsem, ale začal jsem to dělat pomaleji a intervaly mezi skoky se zvětšovaly. Bylo to nejdelších 30 minut v mém životě!

Během prvního týdne se Sam nevzdával naděje, že to bude každý den jednodušší, a pokračoval ve skákání, bez ohledu na to, jak bolestivé a nesnesitelné to bylo. Neustále ho svědily svaly a po každém tréninku se mu začaly třást prsty. Pak si blogger uvědomil: je čas něco změnit.

Pokud chcete sportovat efektivněji a nelitovat vynaloženého úsilí, musíte myslet na správnou techniku, což Sam udělal. Od expertů z YouTube se naučil, že byste se neměli dotýkat patami země, ale měli byste přistát a odrazit se prsty u nohou. Také byste měli mít mírně pokrčená kolena a rovná záda.

Kromě toho Sam objevil pár životních hacků. Musíte se snažit dívat se očima jen před sebe – to vám pomůže se soustředit. Cvičení můžete provádět také před zrcadlem nebo se nafilmovat, abyste sledovali své držení těla a pohyby. Blogerka vzala radu v úvahu a dala se znovu do práce.

Čím více jsem trénoval, tím více jsem si tréninky začal užívat. S každým novým dnem jsem se cítil lépe.

Pokud si chcete Samův zážitek zopakovat, pak nezapomeňte, že po každém tréninku je potřeba udělat strečink a trochu si zacvičit, abyste si dali svaly do pořádku, což nemusí být zrovna příjemné a dokonce bolestivé. Ale co můžete udělat pro vyrýsovanou postavu?

ČTĚTE VÍCE
Jak bezpečně prát kabát?

V polovině měsíce začal Sam nejen rychleji skákat, ale také se stal odolnějším. Aby si během závěrečných dvou týdnů nezahálel, rozhodl se bloger použít i zátěžové švihadlo. Zpočátku to pro toho chlapa bylo těžké, protože Sam se rychle unavil, ale dokázal se s touto obtíží vyrovnat.

Blogger si ani nevšiml, že nadešel poslední den výzvy. Je na čase zjistit, čeho se mu během této doby podařilo dosáhnout a jak se jeho tělo změnilo. Samovi se sice podařilo zhubnout jen jeden kilogram, ale jeho břišní svaly se vyrýsovaly a amatérský sportovec navíc napumpoval ruce a zbavil se malého břicha a boků. A co je nejdůležitější, ten chlap se začal cítit mnohem zdravěji.

Moje koordinace v prostoru se zlepšila, cítím se odolnější a silnější. Je to zábava i skvělé cvičení.

Sam svými zkušenostmi dokázal, že aby si lidé dali do pořádku tělo, nemusí utrácet spoustu peněz za osobní instruktory a vyčerpávat se běháním. Stačí si vzpomenout na zábavu z dětství, skákání přes švihadlo a být připraveni překonávat obtíže.

Foodbloger z USA mezitím ukázal, že je také něco jako sportovec a otestoval výdrž svého žaludku. Ten chlap byl schopen sníst 120 kuřecích nugetů z McDonald’s za pouhé čtyři minuty.

A TikTokers se účastní neobvyklé výzvy, ve které musíte umět rozdělit jablko napůl bez nože – jen chytrost a žádné podvádění.

Fakta ze světa zábavy, historické události a vše, co vám může zvednout náladu – telegramový kanál pro ty, kteří jsou unaveni zprávami. Přečtěte si a přihlaste se k odběru.