Pomocí kalkulačky receptů v aplikaci „Moje zdravá strava“ si můžete vytvořit svůj vlastní recept zohledňující ztrátu vitamínů a minerálů.

Chemické složení a nutriční analýza

Výživa a chemické složení “Omeleta s mlékem 3.5%”.

V tabulce je uveden obsah živin (kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů, vitamínů a minerálních látek) na 100 gramů jedlé části.

Živina Číslo Norma** % normy ve 100 g % normy ve 100 kcal 100% normální
Kalorická hodnota 123.4 kCal 1684 kCal 7.3% 5.9% 1365 g
Proteiny 7.7 g 76 g 10.1% 8.2% 987 g
Tuky 8.9 g 56 g 15.9% 12.9% 629 g
Sacharidy 3.2 g 219 g 1.5% 1.2% 6844 g
Organické kyseliny 0.1 g ~
Voda 75 g 2273 g 3.3% 2.7% 3031 g
Vitamíny
Vitamín A, RE 155.7 μg 900 μg 17.3% 14% 578 g
beta karoten 0.045 mg 5 mg 0.9% 0.7% 11111 g
Vitamín B1, thiamin 0.052 mg 1.5 mg 3.5% 2.8% 2885 g
Vitamín B2, riboflavin 0.299 mg 1.8 mg 16.6% 13.5% 602 g
Vitamín B4, cholin 136.43 mg 500 mg 27.3% 22.1% 366 g
Vitamin B5, pantotenik 0.892 mg 5 mg 17.8% 14.4% 561 g
Vitamín B6, pyridoxin 0.101 mg 2 mg 5.1% 4.1% 1980 g
Vitamín B9, folát 6.681 μg 400 μg 1.7% 1.4% 5987 g
Vitamín B12, kobalamin 0.515 μg 3 μg 17.2% 13.9% 583 g
Vitamín C, askorbová 0.43 mg 90 mg 0.5% 0.4% 20930 g
Vitamín D, kalciferol 1.12 μg 10 μg 11.2% 9.1% 893 g
Vitamin E, alfa tokoferol, TE 0.377 mg 15 mg 2.5% 2% 3979 g
Vitamín H, biotin 11.841 μg 50 μg 23.7% 19.2% 422 g
Vitamin K, fylochinon 0.1 μg 120 μg 0.1% 0.1% 120000 g
Vitamín PP, NE 2.2669 mg 20 mg 11.3% 9.2% 882 g
Macronutrienty
Draslík, K 155.11 mg 2500 mg 6.2% 5% 1612 g
Vápník, Ca 99.69 mg 1000 mg 10% 8.1% 1003 g
Hořčík, Mg 14.2 mg 400 mg 3.6% 2.9% 2817 g
Sodík, Na 215.6 mg 1300 mg 16.6% 13.5% 603 g
Síra, S 104.65 mg 1000 mg 10.5% 8.5% 956 g
Fosfor, P 147 mg 800 mg 18.4% 14.9% 544 g
Chlor, Cl 334.48 mg 2300 mg 14.5% 11.8% 688 g
Stopové prvky
Železo, Fe 1.276 mg 18 mg 7.1% 5.8% 1411 g
Jód, I 15.59 μg 150 μg 10.4% 8.4% 962 g
kobalt, spol 5.389 μg 10 μg 53.9% 43.7% 186 g
Mangan, Mn 0.0188 mg 2 mg 0.9% 0.7% 10638 g
Měď, Cu 48.8 μg 1000 μg 4.9% 4% 2049 g
Molybden, Mo 6.544 μg 70 μg 9.3% 7.5% 1070 g
Selen, Se 16.581 μg 55 μg 30.1% 24.4% 332 g
Fluor, F 39.72 μg 4000 μg 1% 0.8% 10070 g
Chrome, Cr 3.25 μg 50 μg 6.5% 5.3% 1538 g
Zinek, Zn 0.8033 mg 12 mg 6.7% 5.4% 1494 g
Sterols
cholesterol 284.7 mg maximálně 300 mg
ČTĚTE VÍCE
Jak zelený čaj ovlivňuje váhu?

Energetická hodnota Omeleta s mlékem 3.5% je 123,4 kcal.

Primární zdroj: Vytvořený v aplikaci uživatelem. Více.

** Tato tabulka ukazuje průměrné normy vitamínů a minerálů pro dospělého. Pokud chcete znát normy na základě vašeho pohlaví, věku a dalších faktorů, pak použijte aplikaci Moje zdravá strava.

Kalkulačka receptů

Nutriční hodnota na 100 gramů
Velikost porce (-> -> -> -> ->
Vitamíny a minerály

Většina potravin nemůže obsahovat celou škálu vitamínů a minerálů. Proto je důležité jíst různé potraviny, které uspokojí potřeby těla na vitamíny a minerály.

Kalorická analýza produktu

PODÍL BZHU V KALORIÍCH

Poměr bílkovin, tuků a sacharidů:

Znáte-li podíl bílkovin, tuků a sacharidů na kalorickém obsahu, můžete pochopit, jak produkt nebo strava splňuje standardy zdravé výživy nebo požadavky konkrétní stravy. Například americké a ruské ministerstvo zdravotnictví doporučují 10–12 % kalorií z bílkovin, 30 % z tuků a 58–60 % ze sacharidů. Atkinsova dieta doporučuje nízký příjem sacharidů, i když jiné diety se zaměřují na nízký příjem tuků.

Spočítejte si své standardy

Pokud je vydáno více energie, než je dodáno, tělo začne využívat tukové zásoby a tělesná hmotnost klesá.

Získejte více informací a uskutečněte to s naším bezplatným online kurzem.

Zkuste si vyplnit svůj jídelní deník hned teď bez registrace.

Zjistěte svůj dodatečný výdej kalorií na trénink a získejte podrobná doporučení zcela zdarma.

Termín pro dosažení cíle

Omeleta s mlékem 3.5% bohaté na vitamíny a minerály jako: vitamín A – 17,3%, vitamín B2 – 16,6%, cholin – 27,3%, vitamín B5 – 17,8%, vitamín B12 – 17,2%, vitamín D – 11,2%, vitamín H – 23,7%, vitamín PP – 11,3%, fosfor – 18,4%, chlor – 14,5%, kobalt – 53,9%, selen – 30,1%

  • vitamin A je zodpovědný za normální vývoj, reprodukční funkce, zdraví kůže a očí a udržování imunity.
  • Vitamin B2 účastní se redoxních reakcí, zvyšuje vnímavost barvy vizuálním analyzátorem a adaptaci na tmu. Nedostatečný příjem vitaminu B2 je doprovázen narušením stavu kůže, sliznic, zhoršeným světlem a viděním za šera.
  • Cholin je součástí lecitinu, podílí se na syntéze a metabolismu fosfolipidů v játrech, je zdrojem volných methylových skupin, působí jako lipotropní faktor.
  • Vitamin B5 podílí se na metabolismu bílkovin, tuků, sacharidů, metabolismu cholesterolu, syntéze řady hormonů, hemoglobinu, podporuje vstřebávání aminokyselin a cukrů ve střevě, podporuje funkci kůry nadledvin. Nedostatek kyseliny pantotenové může vést k poškození kůže a sliznic.
  • Vitamin B12 hraje důležitou roli v metabolismu a přeměnách aminokyselin. Folát a vitamín B12 jsou vzájemně propojené vitamíny podílející se na krvetvorbě. Nedostatek vitaminu B12 vede k rozvoji částečného nebo sekundárního nedostatku folátu, stejně jako anémii, leukopenii a trombocytopenii.
  • Vitamin D udržuje homeostázu vápníku a fosforu, provádí procesy mineralizace kostní tkáně. Nedostatek vitaminu D vede k poruše metabolismu vápníku a fosforu v kostech, zvýšené demineralizaci kostní tkáně, což vede ke zvýšenému riziku osteoporózy.
  • Vitamin H podílí se na syntéze tuků, glykogenu, metabolismu aminokyselin. Nedostatečný příjem tohoto vitamínu může vést k narušení normálního stavu pokožky.
  • Vitamin PP podílí se na redoxních reakcích energetického metabolismu. Nedostatečný příjem vitamínů je doprovázen porušením normálního stavu kůže, gastrointestinálního traktu a nervového systému.
  • Fosfor podílí se na mnoha fyziologických procesech včetně energetického metabolismu, reguluje acidobazickou rovnováhu, je součástí fosfolipidů, nukleotidů a nukleových kyselin, je nezbytný pro mineralizaci kostí a zubů. Nedostatek vede k anorexii, anémii, křivici.
  • Chlor nezbytné pro tvorbu a sekreci kyseliny chlorovodíkové v těle.
  • Kobalt je součástí vitaminu B12. Aktivuje enzymy metabolismu mastných kyselin a metabolismu kyseliny listové.
  • selen – základní prvek antioxidačního obranného systému lidského těla, působí imunomodulačně, podílí se na regulaci působení hormonů štítné žlázy. Nedostatek vede ke Kashin-Beckově chorobě (osteoartróza s mnohočetnými deformacemi kloubů, páteře a končetin), Keshanově chorobě (endemická myokardiopatie) a dědičné trombastenii.
ČTĚTE VÍCE
Je možné být přenašečem chlamydií, ale neonemocnět?

Kompletního průvodce nejzdravějšími potravinami najdete v aplikaci Moje zdravá strava.

Obsah kalorií a chemické složení ostatních produktů

  • kuřecí tortilly
  • Turecko boršč
  • Jídlo1
  • moje charlotte
  • Kasein
  • vinaigrette
  • borsch
  • sýr feta 5%
  • sýrová polévka
  • Chechilský sýr
  • uvařené lněné semínko
  • Saltison hepatica
  • Sušenky Maria s mlékem
  • Baklava (kulaj)
  • placky
  • pečené tofu
  • M&M’s MAXI dražé s arašídy a mléčnou čokoládou
  • koktejl
  • vitamín
  • ořechy
  • Ovesné vločky na vodě
  • Krupicová kaše s mlékem
  • tenké palačinky
  • prolamované palačinky (tenké)
  • Zeleninový salát 5
  • Čínský salát
  • ovoce a mléčné želé
  • moře s čerstvými okurkami.
  • líné zelí závitky
  • dort “Chutné věci”
  • Ježci (karbanátky)
  • Čokoláda “Letní zahrada”
  • Bonbóny “Esfero”
  • Nasquik
  • Čokoláda “inspirace”
  • Belip
  • kukuřičná kaše s vodou
  • Rybí kastrol
  • smažená navaga
  • motokára. pyré
  • Žitno-pohankovo-pšeničné kvasnicové palačinky
  • maso se sušenými švestkami
  • Paštika z kuřecích jater
  • Kuřecí šunka
  • Nízkotučný tvaroh bez obilovin
  • Sýr Oltermanni 17%
  • dýňová semínka
  • Kaložský sýr
  • Čínské jídlo HORTEX
  • kyselina listová
  • kuřecí prsa v sójové omáčce
  • kuřecí guláš se zeleninou 13.03
  • Protein
  • celozrnná žitná mouka
  • žitno-pšeničné palačinky
  • Tvarohový kastrol
  • opletené makovou stuhou
  • Banánové palačinky
  • Lněná mouka
  • Valio jogurt 2,1 %
  • Telecí játra na zakysané smetaně
  • mrkvová polévka
  • BABY ISTRANSSKÝ 1
  • Tomato
  • Brambory
  • Sýr
  • Ostankinská šunka
  • Brambory se šunkou a sýrem
  • BABY ISTRANSSKÝ 2
  • mléko
  • Pohankovo-rýžová směs
  • Muscle Infusion Black
  • SUPRADIN
  • Palačinky
  • Dort “Med”
  • Pohankové palačinky
  • Vaječná mochanka
  • Smažené cukety
  • Vejce s majonézou
  • kuřecí koláč
  • Mass-Tech
  • moje ovesná kaše
  • Káva s mlékem
  • kolostrum
  • Tvarohový kastrol
  • čistící želé
  • Pohanková kaše
  • Rozpustná čekanka
  • čaj
  • dušená dýně
  • čistící kompot
  • salát s kuřecím masem a žampiony
  • Kuřecí polévka s rýží
  • káva s cukrem
  • smažená treska
  • Salát Kuřecí Zelí Ananas
  • Šťáva z jahodového džemu
  • Šťáva z malinového džemu
  • Šťáva z jablečného džemu
  • Sušenky Belvita

Tags: Jak vařit Omeleta s mlékem 3.5%, obsah kalorií 123,4 kcal, chemické složení, nutriční hodnoty, jaké vitamíny, minerály, způsob přípravy Omeleta s mlékem 3.5 %, receptura, kalorie, živiny

Denní kalkulačka živin

Vypočítává poměr kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů a také vitamínů a minerálů v závislosti na pohlaví, věku, hmotnosti a úrovni fyzické aktivity.

Kalkulačka kalorií, vitamínů a minerálů
Počítá bílkoviny, tuky, sacharidy, vitamíny a minerály ve vašem denním menu.

ČTĚTE VÍCE
Jak teplo působí na střeva?

Kalkulačka-analyzátor receptů
Vypočítejte obsah kalorií a chemické složení pokrmu nebo receptu

Přední produkty
Kompletní průvodce nejzdravějšími potravinami s nejvyšším obsahem vitamínů a minerálů

Doporučení pro hubnutí

Kalkulačka ideální hmotnosti, index tělesné hmotnosti, výpočet koridoru kalorií, doporučení pro snížení, akční plán.

Kalkulačka kalorií
Vypočítá výdej energie pro různé druhy fyzického cvičení

Index tělesné hmotnosti

Index tělesné hmotnosti (BMI, BMI) je hodnota, která umožňuje posoudit míru souladu mezi hmotností člověka a jeho výškou, a tím nepřímo posoudit, zda je hmotnost nedostatečná, normální nebo nadváha.

Produktová kalkulačka a analyzátor

Potravinová kalkulačka vám umožní snadno vidět klady a zápory produktu a pomůže vám vytvořit zcela vyvážený jídelníček.