Existují různé techniky lyžování, každá se používá pro specifické případy. Bruslení se tedy používá ke zrychlení a zatáčení. Je také potřeba jako přípravné cvičení. Jednání lyžaře připomíná pohyby rychlobruslaře, proto tato technika dostala svůj název.

Jak se naučit bruslit

Nejprve se na závodech používaly lyže dřevěné, ale postupem času se objevily lyže plastové – byly odlehčené a měly menší plochu pro mazání. Později se výrobky začaly potahovat parafínem – to zlepšilo klouzání, ale zároveň znesnadnilo některé úkony, například výstup na svah. Proto byla vyvinuta nová technika – bruslení.

Při ní se člověk odtlačí vnitřní hranou jedné z lyží a lehce ho posune dozadu. Poté přenese váhu na druhou nohu a posune se vpřed. První fáze se znovu opakuje a tak dále v kruhu. Pohyb zvládnete v naší škole běžeckého lyžování.

Ke zvládnutí techniky potřebujete vytrvalost, dobrý fyzický trénink a vhodné vybavení. Je důležité dobře cítit své tělo a umět udržet rovnováhu. V bruslení existuje několik stylů:

  • při současném polovičním bruslení se jedna noha pohybuje, druhá se pouze odtlačuje od země;
  • jednokrokové se vyznačuje výměnou lyží;
  • při současném dvoukrokovém pohybu se střídají stisk a dva kroky.
  • neschopnost nést tělesnou hmotnost;
  • velký zdvih nohou;
  • kývání těla;
  • bruslení na rovných nohách.

UŽITEČNÉ ČLÁNKY
Vyhledávání na webu
Zaplacením souhlasíte se smlouvou o veřejné nabídce a klubovými pravidly
Předplatné je platné 7 dní od data aktivace.
7 TRÉNINKŮ
ZKUŠEBNÍ VSTUP — 1500 ₽

Můžeš navštívit jakýkoli plánované skupinové tréninky, ale ne více než jeden denně. Doba aktivace je 30 dní od data nákupu. Nominální hodnota úpisu je 7 bodů. Za každý typ školení se odečítají body.
Příklad:
Pilates na reformátoru – 1.75 bodu
Venkovní trénink 90 min – 1.75 bodu
Venkovní trénink 55 min lite – 1 bod

AirFit® Health and Fitness Studio. 2010-2023

  • Online školení
  • Běh na lyžích
  • Nordic walking+PT
  • Pilates na reformátoru
  • Běh
  • funkční trénink
  • Kolečkové lyže
  • Imitace lyží
  • Cvičení pro mladé maminky
  • Kurzy pro těhotné ženy
  • Firemní fitness
  • Křídlo
  • Protahování
  • Osobní trénink
  • Myofasciální uvolnění
  • Kinesio tejping
  • Mobilita
  • Pronájem studia
ČTĚTE VÍCE
Jak rychle změkčit paty?

IP Golubev E.A.
TIN 504408266329
OGRNIP 313504420700012

Používáme soubory cookie, informace o poloze a IP adrese, abychom na stránce poskytli co nejlepší zážitek. Pokračováním v používání našich stránek souhlasíte s přenosem těchto údajů. Úplné znění „Zásad zpracování osobních údajů“ naleznete zde.

PŘIHLÁŠKA NA PROHLÍDKU!

Kliknutím na tlačítko souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše údaje nesdílíme s třetími stranami.

DOSTÁVAT MONEY PRO DOPORUČENÍ AIRFIT
PŘIVEĎ PŘÁTELE

POZVEJTE SVÉ PŘÁTELE NA TRÉNING
A PŘIJÍMEJTE MONEY PRO KAŽDÉHO

  • 1 PŘÍTEL— 1 PRVNÍ PLATBA NA VÁŠ ÚČET
  • Přítel zaplatí za zkušební lekci, označí, že přišel od vás, a částka jeho první platby je připsána na váš a váš přítelův bonusový účet. Bonusy jsou platné 1 měsíc.

ZÚČASTNĚTE SE SOUTĚŽÍ O AIRFIT
SOUTĚŽE

  1. Při registraci do soutěže nezapomeňte uvést клубAirFit
  2. Napište nám o účasti whatsapp

KUPTE SI UNIFORMU S LOGEM AIRFIT A PŘIJÍMEJTE SLEVA
SPORTOVNÍ UNIFORMA

ZA KAŽDÝCH 1000VYNALOŽENÉ NA FORMU AIRFIT
SLEVA 1% PRO PŘEDPLATNÉ.

Maximální sleva 10% Formulář si můžete objednat přes whatsapp

Podmínky nákupu a používání předplatného
Přečtěte si obchodní podmínky

  • Předplatné na 5 tréninků platí 90 dní od data vaší první návštěvy.
  • Předplatné na 10 tréninků platí 180 dní od data vaší první návštěvy.
  • Návštěva pomocí předplatného je možná pouze pro jednoho klienta, pro kterého bylo vystaveno. předplatné, kromě dětí do 12 let.
  • Částka za nevyužité třídy nebude po vypršení předplatného vrácena.
  • Předplatné nelze prodat ani převést na třetí strany.

Podmínky pro doplnění zálohy
Přečtěte si obchodní podmínky

  • Záloha může být doplněna libovolnou částkou od 1000 rublů.
  • Záloha je platná 365 dní od data doplnění.
  • Návštěva se zálohou je možná pouze pro jednoho klienta, na kterého byla záloha vystavena, s výjimkou dětí do 12 let.
  • Nevyužitá částka na vkladu se po uplynutí platnosti nevrací.
  • Částku na vkladu nelze prodat ani převést na třetí strany.

Souhlas s odběrem reklamy a přístupem k odběru se slevou 40 %.
Přečtěte si obchodní podmínky

  • Souhlasím se získáním přístupu k uzavřeným odběrům se slevou 40 % po zaplacení prvního tréninku.
  • Souhlasím se zasíláním reklamních a informačních sdělení (včetně SMS zpráv, e-mailových zpráv) Banky, spřízněných osob jejích partnerů ze strany fyzického podnikatele Evgenije Andreeviče Golubeva, dále také propojeným osobám, jím zapojených osob. , za případná poskytnutá má telefonní čísla, e-mailové adresy, jakož i za zpracování mých osobních údajů za účelem propagace služeb IP Golubeva E.A., spřízněných osob, partnerů tím, že se mnou budu komunikovat prostřednictvím přímých kontaktů. Souhlas se uděluje na dobu 10 let ode dne jeho poskytnutí.
ČTĚTE VÍCE
Jaké značky bot existují?

Pilates a studio funkčního tréninku
Moskva, Kutuzovsky Prospekt 36 od 6

Vstup přes trampolínové centrum. Po recepci si musíte sundat boty a vyjít do 2. patra.
PODÍVEJTE SE NA VIDEO JAK PŘEJÍT
Doporučujeme vzít si přezůvky.
__________________________________________
Pěšky:
8 minut od stanice metra Kutuzovskaja
12 min od stanice metra Victory Park
__________________________________________
+V 1. patře je společná šatna se sprchou. Klíč od skříňky lze získat na recepci za zálohu 500 rublů. nebo dokument.
+Přímo v hale je šatna pouze pro klienty.
+V místnosti Pilates jsou ručníky

Placené parkování na místě a levnější městské parkování 150 metrů daleko. Nedaleko jsou volná místa, trenér vám je řekne během lekce.
Fotografie funkční školicí místnosti
Fotografie místnosti Pilates

Ukažte na navigátor

Svatý. Maršála Čujková 7

Metrem: stanice metra “Kuzminki” linka Tagansko-Krasnopresnenskaya pěšky do rekreačního střediska “Kuzminki” za asi 7 minut, pohyb po ulici Zelenodolskaja na křižovatku s ulicí Yunykh Lenintsev (vchod do parku se nachází vpravo od fasády kina “Vysota”). Pohodlně se sem dostanete také ze stanice metra Volžskaja na lince Ljublinsko-Dmitrovskaja autobusem č. 658, trolejbusem č. 74 nebo minibusy č. 74m, č. 633m, č. 522m, které jedou na zastávku. “Kino Vysota” Do parku se dostanete elektrickými vlaky směr Kursk (vystupte na nástupišti Tekstilshchiki a pokračujte mikrobusem č. 338 na zastávku Vysota Cinema). Abyste se sem dostali autem z moskevského okruhu, musíte jet po Volgogradském prospektu asi 2,5 km, odbočit doleva na ulici akademika Skrjabina, poté po 600 metrech odbočit doprava na ulici Yunykh Lenintsev a jet po ní 1,7 km do vstup do parku. Z centra Moskvy je cesta na PKiO také nejpohodlnější po Volgogradském prospektu.

Ukažte na navigátor

Moskevská oblast, Lytkarino, st. Štěpánová, 2.

Metrem: na stanici metra Kotelniki, autobus 348 na zastávku 3. čtvrtletí, 200 metrů chůze do lesa. Autem po moskevském okruhu sjeďte na Volgogradsky Prospekt/Novoryazanskoye Highway rovně 15 km před odbočkou na Lytkarino, po Lytkarskoye Highway 7 km, na první světelné křižovatce odbočte vpravo, 500 metrů ke vjezdu do lesa.

ČTĚTE VÍCE
Jaké jsou nejjednodušší prostředky ochrany pokožky?
Ukažte na navigátor


Jednokrokový pohyb bruslení (
dobbeldans – norština) je technika, která se dnes v biatlonu používá nejčastěji, což částečně závisí na profilu trasy. Tento pohyb se používá na rovině a v různých stoupáních – od mírné až po střední strmost.

Auden Svartdal
(Audun Svartdal)
nejlepší bruslařský specialista v Norsku

V článku se podělíme o metodický vývoj Auden Svartdal, kondiční specialistka, trenérka běžeckého lyžování, bývalá trenérka norské biatlonové reprezentace žen a nejlepší specialistka na bruslení v celém Norsku. Pracoval také s Ole Einarem Bjoerndalenem.
Článek přeložila z norštiny Olga Sukhanová, členka našeho klubu.

Vlastnosti efektivního bruslení v jednom kroku:
Highlights

  • dobrá rovnováha To znamená, že na každé lyži musíte stát a klouzat, dát na ni veškerou svou váhu a být připraveni přenést tlak a rychlost na lyže během odrážení,
  • dynamický rytmus Dynamický rytmus, vertikální s jasně definovaným ostrým úhlem v kotníku – to zajišťuje uvolnění v horní poloze při zvednutých pažích a silný tlak na lyže a hůlky ve spodní poloze a při odrazu
  • dobrý vztah mezi rukama a nohama

mal skivinkel (na obrázku) – malý úhel mezi lyžemi

Pokud se podíváte ze strany, pohyb bruslení v jednom kroku je velmi podobný doublepollingu v klasice.

Důležitá klíčová slova pro nejvyšší pozici:

  • nízká ramena,
  • lokty směřující dopředu, paže nahoru, úhel v loketním kloubu přibližně 90 stupňů,
  • přirozený náklon vpřed, který vede k tomu, že je hůl nesena dopředu, přičemž špička hole trčí vpředu. Jak daleko, záleží na rychlosti. Při vysokých rychlostech a na rovném terénu se špička hole může přilepit přibližně do poloviny mezi špičkou boty a špičkou lyže

Jednokrokový pohyb – technika s velkou hromadou na holích

Dynamický rytmus vertikálních pohybů umožňuje efektivně využívat gravitaci a směřovat ji jak dolů po lyži na začátku tlačení, tak mezi hůlky.

Na rozdíl od zdvihu nebo dvoukrokového pohybu se musíte odrazit s holemi na obou stranách, takže práce horní části těla se stává důležitější. Je třeba také říci, že efektivní technika bruslení v jednom kroku vyžaduje silnou horní polovinu těla – jak svaly, které se podílejí na odrážení hůlek, tak svaly kolem boků, břišní a zádové svaly, které zajišťují stabilitu a vedení. sil v celém těle.

ČTĚTE VÍCE
Co je lepší akvarel nebo akryl?

Jednokrokové bruslení vyžaduje hodně síly:

  • Jednokrokové bruslení vyžaduje hodně síly: v rukou,
  • jádrové svaly (břicho a záda),
  • v bocích.

Foten. andre (popis na fotografii) – nohy vedle sebe
Pohled zepředu nebo zezadu:

  • malý úhel mezi lyžemi,
  • lyže spadne vedle druhé nohy,
  • vertikální tlak na začátku vytlačení,
  • nos, koleno a chodidlo – na stejné přímce.

S námi se můžete naučit technicky jezdit na kolečkových lyžích!
vaší stránky —>
Přečtěte si také
O tréninku lyžařů na podzim
Předsoutěžní sezóna a jak ji strávit
O lyžařském výcviku na jaře a v létě

Co dělat po dokončení posledního lyžařského maratonu a jak si udržet motivaci až do nové lyžařské sezóny

Lyžařský simulátor SkiErg
Tipy pro začátečníky: o simulátoru, kde začít, jak trénovat a soutěžit
Co potřebuje lyžař k jízdě na kolečkových lyžích?
Recenze pro začínající lyžaře na kolečkových lyžích
Jak vyměnit nohy na lyžařských hůlkách
Výměna zimních za letní na kolečkové lyže
Jak brzdit na kolečkových lyžích
Recenze pro začínající lyžaře na kolečkových lyžích
Tréninkové tajemství norských lyžařů: zdvihový zdvih
Autorská technika Audena Svartdala. Část 2
Vše o závodech na kolečkových lyžích
Jak funguje svět závodů na kolečkových lyžích pro amatéry i profesionály
Vše o kolečkových lyžích
O tom, jak se kolečkové lyže navrhují, jak se liší a jak vybírat
Sada cviků SKILETICS® od Fischer
Příprava lyžaře v období bez sněhu, videonávod
Jedeme na festival Blink do Norska.
Jak se tam dostat a co vidět na nejznámějším srpnovém festivalu kolečkových lyží
Běh na lyžích na moskevském maratonu
Recenze Alexey Shcheglov

zobrazit více

O lyžařském výcviku na jaře a v létě

Co dělat po dokončení posledního lyžařského maratonu a jak si udržet motivaci až do nové lyžařské sezóny

Jak vyměnit nohy na lyžařských hůlkách
Výměna zimních za letní na kolečkové lyže
Jak brzdit na kolečkových lyžích
Recenze pro začínající lyžaře na kolečkových lyžích
Kolečkové tratě pro začínající lyžaře

Vše o nejlepších místech pro kolečkové lyžování v Moskvě a Moskevské oblasti: jak se tam dostat, otevírací doba, lyžařské podmínky

Kolečkové tratě pro zkušené lyžaře

Vše o nejlepších místech pro kolečkové lyžování v Moskvě a Moskevské oblasti: jak se tam dostat, otevírací doba, lyžařské podmínky