Léto je malý život a vy ho chcete žít vesele! Je tedy na čase dostat svou postavu do dokonalé formy! Navíc hojnost sezónního ovoce a zeleniny, každodenní slunečná nálož pozitivity, spousta času stráveného venku v pohybu – to vše slouží jako výborný pomocník k rychlému hubnutí a nové plavky naznačující, že je čas otevřít plavecká sezóna, je tou nejlepší motivací.


Kde začít hubnout?

První je dieta. V letních vedrech je velmi snadné snížit příjem kalorií a zároveň jíst tak, abyste z jídla měli maximální užitek a potěšení. Necháme hodně zeleniny, bylinek, lesních plodů a sezónního ovoce. Nezapomeňte na ryby, drůbež, mořské plody. A samozřejmě udržujeme vodní rovnováhu. To je důležitá součást úspěšného hubnutí.

Soda, housky, čokoláda, pšeničné těstoviny by měly být vyloučeny nebo sníženy na minimum.

Je to tak jednoduchý a snadný způsob, jak upravit svůj jídelníček bez speciálních diet.

Life hack: pokud opravdu chcete něco sladkého, na pomoc přijdou proteinové tyčinky. Věnujte pozornost tyčím ze série Turboslim.

Pouze 110 kcal, mléčná bílkovina (8 g) a složky spalující tuky:

  • Syrovátkový proteinový koncentrát je jedním z nejsnáze stravitelných a hodnotných 1. Klíčový prvek pro udržení svalového rámce v případě nedostatku bílkovinné složky ve stravě.
  • L-karnitin ve složení zvyšuje účinnost oxidace tuků v těle, díky čemuž slouží jako výborný zdroj energie, zvyšuje fyzickou odolnost a podporuje v období přepracování.
  • Pikolinát chromitý nejen podporuje hubnutí, ale podílí se také na metabolismu glukózy, snižuje chuť na sladké a škrobové potraviny.
  • Extrakt z garcinie pomáhá snižovat chuť k jídlu.
  • Extrakt ze zeleného čaje pomáhá urychlit metabolismus a kontrolovat chuť k jídlu.

Ale i zde je důležitá střídmost. Nedoporučuje se více než 1 bar denně. Používejte tyto tyčinky jako svačinu nebo po návštěvě posilovny.

Druhá věc, které je třeba věnovat pozornost, je pohyb.

Procházky na čerstvém vzduchu, aktivní letní aktivity (badminton, tenis, volejbal, cyklistika, nordic walking), venkovní trénink, tanec na hrázích – to vše je snadný způsob, jak rychleji zhubnout.

Věnujte alespoň 30-40 minut jakékoli činnosti, která vám přináší největší potěšení. Zkuste sporty střídat, abyste využili maximální počet svalových skupin 2.

ČTĚTE VÍCE
Jak porozumět nahým odstínům?

Life hacking: Aby byl váš trénink obzvláště příjemný, podívejte se na otevřené tréninky s vaší oblíbenou hvězdou na internetu. A pokud dáváte přednost pěší turistice nebo nordic walkingu, nezapomeňte si zapnout svou oblíbenou vzrušující audioknihu.

Třetí je spánek. To je důležitý pomocník pro štíhlost.

Rostoucí počet publikací v posledních letech ukazuje na roli spánku při vzniku mnoha nemocí, včetně obezity. V současné době je klinicky potvrzen vztah mezi délkou a kvalitou spánku, který má přímý vliv na metabolismus lipidů (tuků) 3,4. Chronický nedostatek spánku snižuje hladinu leptinu a

Četné studie prokázaly, že nedostatek spánku je spojen se sníženou hladinou leptinu a zvýšenou hladinou ghrelinu. Nerovnováha těchto důležitých hormonů zapojených do regulace jak cirkadiánních rytmů, tak trávení vede k narušení metabolických procesů a spotřebě energetických zdrojů. Pokud tedy pravidelně nemáte dostatek spánku, dieta vám nepomůže.

Snažte se i přes pozdní západy slunce a teplé večery dodržovat spánkovou hygienu a věnujte se jí alespoň 8 hodin.

Life hack: večerní rituály jsou skvělým způsobem, jak se uklidnit na konci pracovního dne. Nechť je pro vás jeden z těchto večerních rituálů horkým nápojem – „REASON with 5 NTR“. Jedná se o moderní kombinaci živin, pečlivě vybraných pro maximální účinnost a podávaných v maximálních dávkách. Relaxační horký nápoj kombinuje vyvážené prvky pro nervový systém, rostlinné extrakty pro relaxaci a aminokyseliny nezbytné pro zdravý spánek, aniž byste se ráno cítili omámeně. Komplex horkých nápojů REASON díky své snadno dostupné formě poskytne:

  • rychle a snadno usnout,
  • zdravý a klidný spánek.


Za čtvrté – kouzelná pilulka. Ano existuje.

Pokud jste nikdy „vědecky“ nezhubli nebo jste se nezabývali výživou, pak jste pravděpodobně o lipotropních látkách ani neslyšeli. Hlavním mechanismem jejich působení je: snížení chuti k jídlu, aktivace metabolismu a odbourávání tukových molekul pro získání další energie. Kromě toho zvyšují produkci lecitinu v játrech k odstranění přebytečného cholesterolu a normalizují metabolismus tuků.

Jsou to léky a přípravky s lipotropním účinkem, které vám umožní snáze získat zpět štíhlost.

Life hack: Společnost Evalar pro vás vybrala 3 nejdůležitější lipotropní sloučeniny v léku Lipotropic Factor. Tento doplněk stravy obsahuje aminokyselinu methionin, obohacenou o vitamíny: inositol a cholin.

ČTĚTE VÍCE
Je možné nosit košili do divadla?

Nedostatek esenciální aminokyseliny L-methioninu vede k poruchám metabolismu lipidů a ztučnění jater.

Spolu s inositolem a cholinem methionin aktivně odstraňuje toxiny vznikající při spalování tuků a podporuje metabolické procesy.

Doporučené dávkování: dospělí – 2 tablety 2x denně s jídlem, zapít dostatečným množstvím vody.

Postupujte podle těchto jednoduchých tipů a buďte vždy ve střehu!

Položky z článku:

1 Pilat T. L., Ivanov A. A. Biologicky aktivní potravinářské přísady (teorie, výroba, aplikace). – M.: Avvallon, 2002. – 710 s.: ill.
2 Sedletsky, Yu.I. Role fyzické aktivity v léčbě a prevenci obezity / Yu.I. Sedletsky // Novinky z medicíny a farmacie. – 2010. – č. 11-12 (331-332). — s. 25-27.
3 Cappuccio FP, Taggart FM, Kandala NB a kol. Metaanalýza krátkého spánku a obezity u dětí a dospělých. Spát. 2008;31:619–626.
4 Agaltsov M.V., Arutyunyan G.G., Drapkina O.M. Obezita a spánek: vliv nedostatku spánku na tělesnou hmotnost. RMJ. Lékařská revue. 2019; 3(1(I)):10-15.
5 St-Onge MP Úloha délky spánku v regulaci energetické bilance: účinky na příjem a výdej energie. J Clin Sleep Med. 2013;9:73–80.
6 Chaput JP Spánkový režim, kvalita stravy a energetická rovnováha. Physiol Behav. 2014;134:86–91.

adresa výrobce:
659332, Rusko, Altajské území,
Biysk, st. Socialista, 23

adresa prodejce:
123112, Moskva, Náb. presnenskaja,
D. 12, Pokoj. A2

V létě mnoho lidí pije nealkoholické nápoje, chodí na pikniky a jezdí na all inclusive dovolené. To vše vyvolává nárůst hmotnosti. Někdy ale důvody kil navíc nejsou tak zřejmé, i když se kalorický obsah stravy kvůli horku značně sníží.

odborník na výživu, specialista na stravovací návyky a psychologii hmotnosti

Nadváha je vždy získána kvůli nadbytku kalorií a nedostatku fyzické aktivity. V létě ale vaši postavu ovlivňuje něco jiného.

Proč v létě přibíráme, i když jíme málo?

Nedostatek fyzické aktivity

Když je horko, máme tendenci se méně hýbat, což způsobuje přibírání na váze. Souhlaste, když horké slunce peče a pot stéká jako kroupy při sebemenší aktivitě, už nechcete jít ven. Kromě toho si jděte zacvičit nebo se projít. Mnohem příjemnější je cestovat klimatizovaným autem do cíle nebo pokud možno zůstat doma.

Menší spotřeba energie

Tělo potřebuje v teplém období méně energie. V létě není potřeba vynakládat prostředky na to, abyste se zahřáli. Na jednu stranu je to plus, protože zároveň klesá chuť k jídlu. Ale pro ty, kteří jsou zvyklí jíst z nudy nebo proto, že „musí“, je to spíše mínus. Koneckonců, často je to u poruch příjmu potravy, že „nic nejedí a přibývají na váze“.

ČTĚTE VÍCE
Jak zakrýt růžové obočí?

Pití nealkoholických nápojů

V horku se mnoho lidí opírá o sladké a sycené nápoje. Ale kvůli přidaným cukrům může sklenka vaší oblíbené sody stát 450-500 kcal. Kromě toho produkt neuhasí žízeň, ale pouze ji zvyšuje. Proto po vychladnutí nápojů chcete pít ještě více. Ukazuje se, že je to začarovaný kruh.

Samostatně vysvětlili, jak může být studená káva nebezpečná.

Přechod na „lehké jídlo“

Málokdo by si chtěl v horkém odpoledni vychutnat maso s přílohou. Místo toho se používají „lehké“ občerstvení, ovoce, zmrzlina a okroshka. Takové jídlo má zákeřnou vlastnost – rychle projde žaludkem, aniž by zasytilo. A je velká šance, že do večera si hlad vybere svou daň. A pak je tu přejídání a kila navíc.

Svou kalorickou dávku během dne navíc snadno překročíte pouhým mlsáním. Jejich obsah kalorií je často mnohem vyšší než u plnohodnotného jídla. Takové produkty přitom neposkytují to nejdůležitější – pocit sytosti.

Ovocné šílenství

Ano, ovoce je zdravý produkt, obsahuje zásobu vitamínů a vlákniny. Ale pouze pokud mluvíme o malé porci. Když sníte meloun nebo meloun najednou, nebude to pro vaši postavu nic dobrého. Nadbytek fruktózy negativně ovlivňuje zdraví jater.

Zadržování vody v těle

V horku se mnoho lidí potýká s problémem otoků. Hromadění tekutiny v tělesných tkáních je po ránu jasně patrné ve stopách po ponožkách a oteklých očích. Důvodů je několik.

Za prvé, během horkého období se krevní oběh změní tak, aby se zabránilo přehřátí. K tomu dochází v důsledku dilatace krevních cév, což způsobuje stagnaci tekutiny v nohách. To je zvláště výrazné u lidí s křečovými žilami, ledvinovými a srdečními problémy.

Za druhé, nezdravé svačiny jako chipsy a zpracované potraviny obsahují hodně sodíku (sůl). Jeho nadbytek způsobuje zadržování tekutin v mezibuněčném prostoru, zejména v tukové tkáni. Proto jsou lidé s nadváhou náchylní k otokům, zejména v horkém období.

Za třetí, přebytek sacharidů ve stravě vede k edému. Jeden gram sacharidů zadrží čtyři gramy vody. To je důvod, proč můžete rychle zhubnout (ale ne tuk) na nízkosacharidových dietách. Takže v horkém počasí má smysl omezit sacharidy vyloučením cukru, sladkostí a chlebových výrobků.

ČTĚTE VÍCE
Jak mléko ovlivňuje vaši postavu?

Co dělat v horku, abyste nepřibrali

Více se pohybovat. Fyzická aktivita je důležitá v každém ročním období. Pokud horko nevydržíte, dejte přednost chladným parkům a procházejte se ráno nebo večer, když je slunce ještě měkké. Věnujte se plavání – je to relaxace a cvičení zároveň. Často se protahujte, abyste snížili otoky.

Jezte pravidelně a vyváženě. Snažte se nevynechávat jídla, protože pak tělo zabere, ale s úroky. A budete se cítit provinile za přejídání. Můžete jíst méně, ale váš jídelníček musí obsahovat bílkoviny, komplexní sacharidy a zeleninu, ovoce a bylinky. Maso lze nahradit lehce stravitelnými rybami, tvarohem nebo vejci.

Pijte vodu správně. Místo sladké sody je lepší pít zelený čaj – je to výborný antioxidant. Zpomaluje stárnutí a urychluje metabolické procesy. Navíc nápoj pomáhá v boji proti otokům.

Noste s sebou láhev vody, abyste mohli vždy uhasit žízeň. Můžete si udělat domácí nálev z vody s citronem, mátou a plátky ovoce. Chutné, aromatické a zdravé.

Dejte přednost zdravým sladkostem. Udělejte si krásný výběr ovoce a lesních plodů jako dezert. Nahraďte jím sladkosti a pečivo a výsledek se dostaví velmi brzy. Ovoce se ideálně konzumuje po jídle a ne samostatně. Tímto způsobem je méně pravděpodobné, že se budete přejídat. Pokud chcete zmrzlinu, udělejte si ji sami. Mražené ovoce s jemným jogurtem a sladidlem tvoří skvělý nízkokalorický dezert. Nechte se hýčkat, aniž byste ublížili své postavě.

Pokud si koupíte zmrzlinu, musíte to udělat moudře. Řekli vám, jak si vybrat studený dezert, aniž byste si ublížili na zdraví a postavě.

Choďte častěji ven na procházky. Cestujte, choďte na turistiku, navštěvujte venkovní prázdninové akce. Léto je nádherné období, užijte si ho naplno, získejte pozitivní emoce a nebudete chtít jíst a sedět doma.